3 Temmuz 2010 | 13:21:08
https://img.webme.com/pic/o/osmantalay/flagen.png
Dil Seçiniz:

Bilgi|eglence|sitesi

Ana Sayfa

mavi-gri tasarım v3
Evet 3. tasarımım mavi-gri v3 sizlere paylaşıyom  inş beğenirsiniz yorumlari eksik etmeyin.Lütfen tasarımı çalmayın izin alın
 Admin     05/09/2012    Devamını Oku

yeşil-mavi V2 tasarım
Evet Arkadaşlr tasarımım yesil-mavi v2 sizlere paylaşıyom  inş beğenirsiniz yorumlari eksik etmeyin...!
 Admin     25/08/2012    Devamını Oku

Tum islam aleminin ramazan bayrami mubarek olsun
Evet arkadasar bir RAMAZAN daha bitti.Bayramlar, dostlukların öneminin ortaya çıktığı, insanların kardeşçe kucaklaştığı günlerdir. Ramazan bayramınız mübarek olsun.
 Admin     19/08/2012    Devamını Oku

intro v2 çıktı!
Evet arkadaşlar http://bipixel.net/ ait ama ben düzenledim ve karşınızda intro v2 çok güzel olacağına inanıyom ve yorumlarınızı eksik etmeyin...devamina bak
 Admin     29/03/2012    Devamını Oku

3.2 milyon noktayla yapıldı!
İlk bakışta resim bir insanın yüzünün fotokopi çekilmiş hali gibi görünüyor. Ama dikkatli bir bakışta , sayısız noktadan oluştuğu görülüyor...devamina bak
 Admin     19/02/2012    Devamını Oku

14 Şubat Sevgililer günü mesajları
evet arkadaşlar bugün sevgiler günü ve bizde bir şey paylaşalım dedim ve paylaştım sevgililer günü mesajları ekledim ve hediye olarak ne alabilirsinız o bile yazıyor bence devamına tıkla... sizde sevgilinize ne hediye alacağınızı yazın bakalım en çok hangisini daha iyi bir hediye bakalım
 Admin     14/02/2012    Devamını Oku

Mavi blog sayfası V1
Evet arkadaşlar tamammen benim yapımım olan mavi blog v1'i sunuyom inş beğenirsiniz Design by-bs-genclik calıntı yapmayın izin alın lütfen yorum yapınız...!
 Admin     25/01/2012    Devamını Oku

bs-sohbet sayfamız
Evet arkadaşlar xat sohbetimizi actık herkez yorum yaparsa hiç boş kalmaz lütfen yorum yapınız...! size iyi eğlenceler
 Admin     24/01/2012    Devamını Oku

İntro V1
Evet arkadaşlar tamammen benim yapımım olan intro v1'i sunuyom inş beğenirsiniz desing by-bs-genclik calıntı yapmayın izin alın lütfen yorum yapınız...!
 Admin     16/01/2012    Devamını Oku

oyun sitemizz
Evet Arkadaşlr işte oyun sitemiz acıldı adı genclik-oyun.tr.gg girin ve oyun oynayınnnn...! Bir Teşekkür Yeter!
 Admin     05/12/2011    Devamını Oku

Kırmızı V1 tasarım
Evet Arkadaşlr ilk tasarımım kirmizi V1 sizlere paylaşıyom fazla güzel olmasada idare eder ilk olduğu için biraz acemi inş beğenirsiniz ...! Bir yorum Yeter ! &
 Admin     02/12/2011    Devamını Oku

130 Arama Motoruna Ücretsiz Kayit
Bugün sizlere çok güzel bir şey paylasıyom 130 Arama Motoruna Ücretsiz Kayit yapabilirsiniz...! Bir Teşekkür ve yorum Yeter!
 Admin     27/11/2011    Devamını Oku

UYDUDAN DÜNYAMIZ
Evet Arkadaşlr bugün size UYDUDAN DÜNYAMIZI paylasıyom çok güzel bir şey!! Bir yorumm Yeter !
 Admin     26/11/2011    Devamını Oku


Sayfalandırma
1.Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa Boş Sayfa




Bu sayfa hakkındaki yorumlar:
Yorumu gönderen::18.06.2014, 08:18 (UTC)
dinimizislam46
dinimizislam46
Kapalı

çok güzel site yorumları bekliyorum

Yorumu gönderen::26.10.2012, 12:23 (UTC)
paylasmanyunus
paylasmanyunus
Kapalı

Başarıların Dewamını Dilerim Kardeş.....

Yorumu gönderen::16.09.2012, 21:06 (UTC)
bs-genclik
bs-genclik
Kapalı

saol

Yorumu gönderen::15.09.2012, 20:05 (UTC)
(locked user)
başarılar sitemede beklerim

Yorumu gönderen::15.09.2012, 18:37 (UTC)
bs-genclik
bs-genclik
Kapalı

saol



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

toplam 45925 ziyaretçi (124169 klik) kişi burdaydı!
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net Oztoplist.Com - Toplist, Sayac, Sayyac, Toplist Ekle, Site Ekle site ekle site ekle

sohbet odaları

 - site ekle

Genel Kişisel Web

Sitetistik balon patlatma - t�r oyunlar�
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol